Berapakah Kos Pemasaran dan Edaran Flyer?

Yang ni pun macam sama je dgn bunting

Sama tapi lain sikit

First tu bunting ni kena gantung kat tiang jalan ataupun pokok. proses panjang sebab melibatkan DBP dan PBT. kos pun tinggi tapi kalau buat banyak, ROI memang tinggi. tu sebab kat Ipoh, developer dan marketing ringkas je.

kalau flyer pula lagi senang, takperlu approval selain diri sendiri.

nak edar flyer ke rumah lagi la letih.

so kena la upah orang atau outsource. serius tak mahal.

10,000 keping, boleh dapat RM350 je. satu keping baru 3.5 sen.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *